צניחת עפעף כתוצאה מחומר כימי
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, תרסיס שלג של יום העצמאות חדש לעין של בת 12, העין התנפחה, ובמיון עשו CT לברר למה... זה היה לפני 12 שנה. היום בגיל 24, העפעף עדיין קצת נפול ונראה שונה שמעפעף השני. שאלתי: איך חומר כימי שכנראה היה בתרסיס גורם לתופעה כזו? על מה הוא השפיע: על שריר? עצב? או משהו אחר. ולמה לא חולף? תודה רבה!
הגר יקרה, דלקת משמעותית של העין הגורמת לנפיחות של העפעף יכולה לגרום למתיחה של הרקמות ולהינתקות התאחיזה של השריר המרים את העפעף מלוחית העפעף וכתוצאה מכך לצניחת עפעף - פטוזיס (במנגנון של דיס-אינסרצייה של הלבטור). בברכת בריאות, ד"ר זיידר. www.oculoplastics.co.il
היי ניר המון תודה על התשובה! מה הקשר לאבחנה של דקריואדנוזיטיס, שנתן רופא לאחר האירוע?