אבחון נכון של נפילת עפעפיים
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 30 לפני כחצי שנה החלתי להרגיש רעידות ומצמוצים בעיניים. מכיוון שהייתי בלי זוגייות ועבודה מאוד חששתי שזה טיקים. אך הרופא אבחן את זה כנפילת עפעפים והביא לי סבון מיוחד. השתמשתי בסבון ומצאתי עבודה והמצב די חזר לרגיל. כעת אני שוב בלי עבודה והמצמוצים חזרו ובגדול. איך אני יכול להיות בטוח שזה אכן לא טיקים? )לא יודע אם קשור אבל לפני כ8 שנים עברתי ניתוח לייזר להסרת משקפיים)
שלום! רעידות והתכווצויות עדינות של העפעפיים נקראים בלשון המקצועית: Eyelid myokimia או Eyelid twitching אלה קשורים בד"כ במצבי סטרס (דחק / מתח), עייפות (חוסר שינה), ושתיית קפה מרובה. הם אינם קשורים במחלות או פתולוגיות משמעותיות, בד"כ. מובן, שיש צורך בהערכה קלינית ובדיקת רופא עיניים, על מנת לקבוע האבחנה. בברכת בריאות, ד"ר ניר זיידר. www.oculoplastics.co.il