צניחת עפעף לאחר בוטוקס
דיון מתוך פורום צניחת עפעפיים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי , אשמח חתשובה. לפני כחודשיים עשיתי טיפול בוטוקס במצח בן הגבות והוזרק לי גם מעל הגבות. ביומיים האחרונים יש צניחת עפעף במיוחד בחלק הפנימי של העין הקרוב לגשר האף. שאלתי היא האם זה יכול להיות קשור להזרקת הבוטוקס גם לאחר חודשיים מיום ההזרקה ומה ניתן לעשות. תודה על תשובתך, לילך
לילך שלום! זריקת הבוטוקס מגיעה לאפקט המקסימלי בתוך שבוע/יים, ובד"כ ההשפעה מתמשכת 3 חודשים. אם מופיעה צניחה של העפעף - היא ניכרת בד"כ כבר שבוע/יים מהזריקה. ייתכן שהשפעות הזריקה אצלך מתחילות לחלוף אט אט (כחודשיים לאחר הפעולה), או שאת שמה לב לתופעות שהיו קיימות ולא הבחנת בהן בעבר. בברכת בריאות, ד"ר זיידר.