לד"ר שירה והסובלים מערמונית מוגדלת-הצעה אופטימית.

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

16/06/2014 | 11:39 | מאת: שגב

בן 65 ,סבלתי שנים מערמונית מוגדלת,ניסיתי מס' כדורים שונים ,,,ושום דבר לא עצר את הריצות בליליה לשירותים בתוספת צריבה במתן השתן,טפטופי שתן ואי התרוקנות,בתרופה אחת סבלתי מהתנפחויות ורידים ברגלים,בשניה היה אסור לעשות פעילות גופנית,השלישית מחקה את השפעת הסיאליס/לויטרה,(אימפוטנציה מוחלטת).עד,,,, שהגעתי לפני-9 חודשים לאורולוג ד"ר לאופר מנחם במרפאת מכבי בגבעתיים,לאחר שיחה קצרה והבדיקה המגעילה, קיבלתי כדור בשם "מינרין מלט-120 מ"ג" להמסה מתחת ללשון לפני השינה,והנה התחולל הנס!!!,,,,,שכחתי מהערמונית ומהריצה בליל מס' פעמים לשירותים,(ב-9 החודשים האחרונים קמתי 3-2 פעמים בלבד)אין צריבה בשתן,הזרימה מלאה וההתרוקנות מלאה !!!. לכן הנני מציע לאלה החושבים על ניתוחים למיניהם,על חלופות של צמחים למיניהם שאולי עוזרים,אך-לא פותרים את הבעיה(גם כאן ניסיתי 3-4 סוגים,ליקופן,פרחי צבר,דקל ננסי וכו',,),לבדוק עם האורולוג שלהם לנסות את ה"מינרין מלט". ל-ד"ר שירה !,לא קראתי כאן על אף מקרה (חוץ ממני) על שימוש במינרין,מדוע אין שימוש רב יותר במינרין בקרב האורולוגים?,נכון-אם אצלי זה הצליח,זה לא אומר שזה יצליח אצל כולם,אבל אם בעקבות הודעתי זאת ופרסום בקרב האורולוגים ירשמו ליותר חולים את המינרין ובזה יגאלו מניתוח מספר גברים וימנע הסבל מהיקיצות בלילה לעוד כמה גברים-דיינו. אשמח לתשובתך. נ.ב. בחיפוש אחר חומר על המינרין באתרים של כל האורולוגים המומחים,אני מוצא התייחסות רק בקשר למתן מינרין לילדים קטנים-למניעת הרטבות לילה,אף אחד לא מוצא לנכון לכתוב שגם ל"צעירים" בני-65 זה עוזר מאוד.???

לקריאה נוספת והעמקה
17/06/2014 | 10:58 | מאת: avinur

לשגב שלום, האם במקביל לשימוש במינירין מלט אתה נוטל גם אומניק או קסטרל?? יפה שאתה מתחלק בנסיונך.

17/06/2014 | 15:01 | מאת: שגב

לוקח שם דבר פרט למינרין,בדוק עם אורולוג,אולי המינרין יפתור לך את הבעיה .

שלום רב, פורום זה הוא כללי, ואני עונה בו לשאלות מטופלים באופן כללי ואינו מחליף התייעצות אישית אצל אורולוג. בכל מקרה איני נציגת כל האורולוגים ולכןיכולה לענות בשמי בלבד. השימוש במינירין ע"פ העלון לצרכן מוגבל עד גיל 65, בשל חשש מתופעות לוואי ועליך גם להיות במעקב בעת הטיפול, בעיקר אחת רמות הנתרן בדם. ככל הנראה בשל הגבלה זו היא לא ניתנת באופן חופשי למבוגרים, אלא רק במקרים מסויימים. זו אכן תרופה לטיפול בהרטבת לילה בילדים. בהפרעות השתנה ניתן לטפל בצורות שונות ובתרופות שונות ויש להתאים את הטיפול למטופל ולא סתם לתת תרופות, כי כל אחד מגיב אחרת.בשביל זה יש רופא מומחה שלמד ומבין ומפעיל שיקול דעת. זה שלא קראת כאן בפורום משהו שדומה לסיםור שלך לא אומר שלא משתמשים בתרופה או שלא ממליצים עליה.

19/06/2014 | 22:17 | מאת: שגב

אם כתבתי דבר לא לעניין,אני מצטער. כאחד שסבל מאוד מהבעיה ונמצאה לו תרופה שנתנה פתרון של-% 100 ,רציתי שאולי עוד חולים יגיעו לאותן תוצאות. לגבי הבדיקות-אכן כל 3 חודשים אני עושה בדיקות רמת נתרן ואשלגן בדם.

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת