ערמונית מוגדלת

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

24/03/2014 | 02:29 | מאת: בן 28

אני חושש שאני סובל מהערמונית מוגדלת, יש לי כבר כמה שנים תופעה שהשתנה לא מלאה, נשארות תמיד כמה טיפות שיוצאות לאחר דקה שתיים, או שלפעמים צריך לחכות קצת זמן עד שיוצא עוד שתן... בנוסף העוצמה המינית, כלל לא מה שהיתה פעם, יותר עייפה... האם אלו סימנים המצביעים על ערמונית מוגדלת? ואיך ניתן לבדוק זאת? חייב בדיקה רקטאלית? כי אני לא מוכן לעבור בדיקה כזאת...

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, לגילך הסיכוי להגדלת הערמונית נמוך יחסית. ככל הנראה שהתלונות שלך אינן קשורות לגודלה של הערמונית אלא למצב דלקתי כלשהו.. חשוב שתיגש לבדיקות כלליות (לשלוח בדיקות שתן, דם וכד') ובהחלט לבדיקת אורולוג. אין לך מה לחשוש מבדקיה רקטאלית שאינה כואבת כלל.

24/03/2014 | 20:32 | מאת: בן 28

רק שעכשיו הלכתי לקרוא על התסמינים שיש לי ואני כמעט בטוח במאה אחוז כעט שקיימת אצלי בעית היצרות של השופכה... קראתי שזה מחייב ניתוח... אוי ואבוי לי! אין סיכוי שאני מסוגל לעבור ניתוח באזור שם וכל מה שנלווה לזה, לא יכול אפילו לחשוב על לסבול את כל זה, אני מעדיף למות!! האם זה מסוכן להישאר עם מצב של היצרות השופכה?

שלום לך. כדי לוודא שאכן מדובר בהיצרות בשופכה יש לערוך כמה בדיקות. אם זה המצב אזי חשוב לטפל בו, ונכון, יש הצריכים ניתוח, אבל לא תמיד. זה שאתה חושש ברור לי, אבל אם תברח מבירור וטיפול הבעיה לא תיפתר אלא עשויה להחריף וליצור לך הפרעות בהמשך. אתה בן 28. גש לבדיקה אצלך אורולוג. הוא יחליט מה הבדיקות שכדאי לעבור- ואפשר גם לעשות בהרדמה לפי צורך. יכול בכלל להיות שאין לך שום היצרות ושתרופה תעזור לך להקלת התסמינים. אל תתן לחששות שלך להפריע לך לחיות חיים בריאים.

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת