ערמונית מוגדלת?

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

08/10/2012 | 16:03 | מאת: גאי

בשנים האחרונות קימה אחת בלילה, גם תחיפות להשתנה במשך היום, הרגשה שאין התרוקנות לגמרי. בן 54 PSA 0.64, לפני חצי שנה 0.58 , לפני שנה וחצי 0.56 . בדיקת אורולוג מצא שערמונית + 1.5 לא חשודה. המליץ על ניסיון באומניק אם מאוד מפריע ואם ארצה, ולא רציתי בינתיים. בחודשים האחרונים, כבר לא קם בלילה להשתנה, בלילה או בשכיבה אין את התחושה/הרגשת של צורך להשתין, אלא הרגשת לחץ עמום בבטן התחתונה, מייד לאחר הקימה חוזרת התחושה של צורך בהשתנה (ולא בעוצמה חזקה). הם יש בדיקות נוספות לעשות? האם השינוי בתחושה של הרגשת צורך להשתנה מוכר?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום גאי, לא הבנתי מה התלונות שלך: אם Tתה כבר לא קם להתרוקI בלילה אז מה מפריע? לעיתים לאחר סיום התרוקנות יש תתחושת צורך חוזרת, אבל לרוב זה חולף מעצמו ולא נראה לי שאתה צריך להיות מוטרד מזה. רמות ה PSA שציינת, תקינות. אתה יכול לשלוח בדיקות שתן לשלול דלקת או לעשות אולטראסאונד לשלפוחית כולל בדיקת שארית שתן לאחר התרוקנות. אם אכן אתה לא מתרוקן טוב כ ממליצה לך לנסות אומניק.

12/10/2012 | 19:00 | מאת: גיא

התלונות היום שיש שינוי מאוד משמעותי מההרגשה שהיתה בשנים האחרונות, מתחיפות ודחיפות בהרגשה לתת שתן והרגשה שלא היתה התרוקנות מלאה, למצב היום, שאין תחיפות ודחיפות לתת שתן כאילו כמות השתן שמיוצרת קטנה והרגשה שישנו לחץ עמום בבטן התחתונה וגם נשארה ההרגשה של אי התרוקנות מלאה.

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת