כאבים בכרית האצבעות של כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 50 , עוסק בספורט : הליכה של שעה 4-5 פעמים בשבוע.לפני 3 שנים היה לי דורבן ולכן עשיתי מדרסים איכותיים גם בנעלי הספורט וגם בנעליים רגילות. לפני כשבועיים התחילו כאבים בכרית אצבעות כף הרגל. אני עושה מתיחות רבות לכף הרגל. א. האם מסאג' של כף הרגל ע"י גילגול כדור טניס יכול להועיל ? ב. איזה עוד תרגילי פיזיוטרפיה עצמית יכולים לעזור ?
אריקו שלום, כדור טניס יכול לעזור סימפטומלית אך לא לטווח ארוך. רוב שרירי כף הרגל מתחילים בשוק ונאחזים בכף הרגל לכן יש לשחרר את השוק או אולי יש הקרנה ממקום רחוק יותר. אני מטפלת בטריגר פוינט וקינזיו טייפינג ואשמח לעזור לך מיכל רהט. אימייל - [email protected]
שלום אריקו! קשה לעשות איבחון מדוייק של בעיתך מהתיאור הקצר שנתת. בכל מקרה אם הבעיה לא עוברת תוך זמן קצר - אנא פנה לבדיקת אורטופד כף רגל באזור מגוריך. לגבי שאלתך על תרגילים לכות הרגליים ( כדור טניס וכו' ) - בהחלט ניתן לעשותם במידה והם לא גורנים להחמרת הכאב. בברכה