rsd בגלל נקע בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחצי שנה נקעתי את הקרסול ומאז אני מתקשה בהליכה ונעזר בקב קנדי וצורך תרופות נגד כאבים באופן קבוע נשלחתי ע"י אורטופד לבדיקת מיפוי עצם בשל חשד ל RSD והממצאים היו שאכן יש לי כנראה RSD שאלתי היא אם ישנה עוד בדיקה שיכולה לאמת זאת כמו CT או MRI על איזו בדיקה היית ממליץ או שאי אפשר לאבחן זאת חוץ ממיפוי עצמות .
שלום צחי! אבחנה של RSD או המושג הרפואי המקובל יותר היום - CRPS ( COMPLEX REGIONAL PAIN SYNDROM ) היא אבחנה מאוד מורכבת. היא דורשת ביצוע בדיקות רבות אך מבוססת בראש ובראשונה על תמונה קלינית מתאימה. ייתכן ותידרש לעבור בנוסף למיפוי עצמות לעוד בדיקות ( CT או MRI ולפעמים גם CT וגם MRI ), על כל פנים יש צורך במעקב וטיפול של אורטופד ובד"כ גם טיפול במסגרת מרפאת הכאב. אני מאחל לך רפואה שלמה. תזכור רק שאם אתה סבול מ CRPS מצפה לך דרך ארוכה ונדרש זמן לא מבוטל לטפל בבעיה זו.