נקע בקרסול אם מצב של קרע ברצועה.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שיחקתי כדורגל וכתוצאה מתיקול עם שחקן נפגע לי הקרסול {ימין} והסתובב ככל הנראה..עשיתי שני צילומי רנטגן שהראו סופיתת ששבר אין. אבל אחרי שבוע ימים שאני לא הולך סדיר {הולך בצליעה}.עשיתי בדיקת אולטרסאונד ואלא התוצאות: הודגם נוזל בפרקים של קרסול ימין,טיביאליס קדמי,אקזטנזורים FHL ופרוניאלים,טיביאליס אחורי מימין-הודגם נוזל מסביב בכמות קטנה,רצועה ATFL מעובה מימין. האם יש לי קרע ברצועה מלא או חלקי אם בכלל על פי הבדיקה? ואיך אני יכול לעשות טיפולים מהבית על מנת שזה יעבור או להקל את הפציעה? תודה ענקית מראש תום
שלום תום! לפי תוצאות US אין עדות ברורה לקרע ברצועות ,אך ישנם ממצאים שדורשים התיחסות וטיפול. בהחלט יש מקום לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל. בברכה