דלקת בגיד TB
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,לפני כשנה וחצי סבלתי מדלקת בגיד אכילס עקב מאמץ יתר.אחרי מספר חודשים הדלקת נחלשה ולא הפריעה.לפני כשלושה חודשים התחילה לי דלקת בגיד TB ועכשיו אני עם רגל נפוחה מאד וכאבים איומים.ניסיתי פיזיוטרפיה,מדרסים,כדורים אך שם דבר לא מועיל...מה ניתן עוד לעשות? אולי טיפול בגלי הלם? עשיתי צילום וגם אולטראסאונד.איזה עוד בדיקות כדאי לעשות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סיתוונית, לא ציינת מה הממצאים באולטראסאונד. אם כל האמצעים שתיארת מוצו, ניתן לשקול אופציה ניתוחית. חג שמח