בצקת בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי אלי, אני בן 17 ולפני כחודש בערך נקעתי את הקרסול במהלך משחק כדורסל. במשך שלושה ימים התקשתי ללכת והאזור התנפח.עכשיו אני הולך רגיל וחזרתי לשחק אני לא מרגיש כאבים רק כשאני מותח בצורה מוזגמת את הקרסול מה שרציתי לשאול זה מדוע עדיין הקרסול נפוח? המאמן שלי אמר לי שזה בצקת. איך אני מטפל בזה? ותוך כזה זמן זה יעבור? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלי! בצקת לאחר נקע בקרסול יכולה להימשך שבועות מספר. חשוב להשלים טיפול פיזיותרפי ולעתים יש צורך במקבע קרסול לתקופה קצובה. תהיה במעקב אורטופד כף רגל וקרסול והוא יתאים לך תכנית שיקום מיטבית בברכה