כאבים בקשת כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה שנה אני מתאמנת בפילאטיס מכשירים. בחודש וחצי האחרון החלה הרגשה של היקצוצים בכף רגל ימין ואחר כך גם כאבים. בתחילה היתה גם נפיחות קלה שנעלמה לאחר יומיים. הכאבים בעיקר בקשת כף הרגל. אני מתקשה לדרוך ובלילה הכאבים חזקים אף יותר,יש תחושה של "שריפה". האורטופד טוען שזאת דלקת ובצילום לא נמצא שום דבר. האם זו אכן דלקת כתוצאה מהפילאטיס? מה אפשרויות הטיפול מלבד כדורים?
שלום אור, בהחלט תיתכן דלקת עם צילום תקין (רובן כאלו) אני לא מספיק מכיר פילאטיס מכשירים בכדי להחליט אם הדלקת נגרמה מזה (הגיוני שכן, יכול להיות שלא). מלבד כדורים: משחות אנטידלקתיות, זריקות סטרואידים, גלי הלם, ניתוחים