כף רגל נפוחה לאחר ארטרוסקופיה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 32, לפני מספר ימים עברתי ניתוח ארטרוסקופיה בברך שמאל עקב סחוס משוחרר שהסתובב בברך והפריע לתנועה. הניתוח היה ללא אישפוז ואני דורכת על הרגל בצורה מלאה. אני אמורה להישאר עם התחבושת על הרגל 10 ימים. כרגע כף הרגל והקרסול שלי נפוחים מאוד וזה מתחיל להדאיג אותי, שמתי לב שהתחבושת האלסטית על הברך מאוד הדוקה ושיחררתי אותה מעט. שאלתי היא, איך אוכל להוריד את הנפיחות בקרסול ובכף הרגל? האם שכיבה עם הרגל למעלה יכולה לעזור? אודה על תשובתכם חג שמח
שלום איילת, את הנפיחות תוכלי להוריד בדיוק כפי שכתבת: שחרור התחבושת האלסטית, הרמת הרגל, קומפרסים לפי צורך ואם ישנם סימני זיהום לפנות לאורתופד בקופ"ח שנה טובה