חדירת נוזל למעטפת הגיד באצבע ברגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. רציתי לדעת האם הפציעה הזאת יכולה להיגרם על ידי חבלה או מכה ישירה לאיזור הפגוע ? אני סובל מהפציעה הזאת כבר כשנה , כל הטיפולים לא עזרו ( זריקות קורטיזון , מדרסים , טיפולי פיזיותרפיה ) , האם תוכל להמליץ על טיפול שכדאי לי לבדוק לגביו? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מוטי! אתה כנראה מדבר על "נוזל במעטפת הגיד", לא מדובר כאן בחדירת הנוזל מבחוץ, אלא יצירת הנוזל העודף כבטוי של דלקת בגיד. אני ממליץ לך לפנות להמשך טיפול לאורטופד מומחה כף רגל וקרסול בברכה
האם הסיבה לכך יכולה לנבוע רק מדלקת או שיש אפשרות שדבר זה נגרם על ידי מכה ישירה או חבלה?