האם לא לטפל?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רב כתוצאה מכאבים הופניתי לMRI שם זיהו דלקת בשני גידים שונים FHL FDL בנוסף השכבה של עצם סוב-כונדרלית מעל פגם אוסטאו כונדרלי עם הפסקה קטנה של רציפות (סידרה 7 חתך 14) בשל ציסטות בבסיס נגע ובשל הפסקת רציפות שכבת עצם סוב-כונדרילית מדובר בנגע לא יציב, דרגה 3 הרופא אמר לי לא להתייחס לקרסול שזה כלום ואין מה לעשות עם זה. ואולי זה בכלל משהו שנולדתי איתו. ושאקנה מדרסים רכים שעולים 1000 שח ולטפל בדלקת עם ארקוקסיה ולעשות תרגילי חיזוק האם זה נכון? האם המצב של הקרסול לא יכול להחמיר האם לא אמורים לטפל בזה? תודה מראש הוסף תגובה
שלום נעמה! לא ניתן בלי לבדוק אותך להחליט על צורך בהמשך טיפול וסוג הטיפול. הממצאים ב MRI בהחלט דורשים בדיקה והתיחסות. פני לאורטופד כף רגל וקרסול להמשך הבירור וטיפול. בברכה
הייתי אצל מומחה קרסול אבל הוא אמר לי לא להתייחס לקרסול שזה כלום ואין מה לעשות עם זה. ואולי זה בכלל משהו שנולדתי איתו. ושאקנה מדרסים רכים שעולים 1000 שח ולטפל בדלקת עם ארקוקסיה ולעשות תרגילי חיזוק האם זה נכון? האם המצב של הקרסול לא יכול להחמיר האם לא אמורים לטפל בזה?