דורבן ופלנטר פיברומטוזיס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 54,מגיל צעיר פעיל מאוד ספורטיבית,סובל מזה כשנה מדורבן בכף רגל שמאל,ניסיתי זריקת קורטיזון,פיזיותרפיה,גלי הלם,מדרסים ,מאז הופעת הדורבן הפסקתי לשחק כדורגל הפסקתי גם לרוץ וללכת! עוסק רק בשחייה ורוכב על אופניים,עדיין סובל מהדורבן ,בנוסף לפני חודשיים התגלה גוש קטן באותה כף רגל שאובחן ב us כגוש מתאים לפיברומה בתוך הפסיה,אין סימני דלקת חיצוני ואין חוסר נוירווסקולרי.הומלץ לנתח ולהוציא את הגוש! כדאי או אפשר לוותר על הניתוח?האם יש קשר בין הגוש לדורבן?האם אי הוצאת הגוש יכולה לעכב את ההחלמה מהדורבן? תודה!!!
שלום דורון! לאור הנתונים אותם הצגת - הייתי ממליץ לשקול התערבות ניתוחית אשר יכולה לתת מענה מיטבי לבעיותיך האורטופדיות. בברכה