דורבן ודלקת בגיד האכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 47 סובלת מעל 5 חודשים מכאבים בקרסול/עקב כף רגל שמאל. האורטופד לאחר מיפוי אבחן דורבן ודלקת בגיד האכילס. עשיתי פיזוטרפיה קבלתי כדורים וגם זריקה ולא עזר .ולאחר חודש שוב זריקה ישירות לדורבן בעקב ואין שיפור, להיפך זה רק מחמיר. הכאבים בבוקר הם סיוט וגם לאחר מנוחה או הליכה. מה עוד ניתן לעשות? אולי טיפול בגלי הלם? זה כבר משבש לי את שגרת חיי ומאד מאד כואב. תודה רבה על תשובתך והתייחסותך.
שלום אמי, נשמע שעברת את רב הטיפולים. אני הייתי מנסה מדרסים רכים לפי מידת גבס. אם לא עוזר כלום, צריך לחשוב על ניתוח, רצוי בשיטה סגורה, ללא חתך בברכה
תודה על תשובתך. אפשר רק הסבר קצר מה זה ניתוח בשיטה הסגורה?כמה זמן החלמה עד שניתן לדרוך? האם זה פותר את הבעיה או רק הקלה זמנית? מדרסים שכחתי לציין, יש לי גם אותם.. תודה