נקע בקרסול עם שבר תלישה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נקעתי את הרגל במשחק כדורגל לפני שבוע בדיוק. בצילום אמרו לי שזה נראה כמו שבר תלישה מאז אני עם רגל מורמת וחבישה. אני אמור לטוס לטיול גדול בחול בעוד שבוע השאלה שלי היא מה אני יכול לעשות כדי לחזק ולטפל במקום הכי טוב לפני הטיסה. יש לציין שאני דורך על הרגל ויש כאב קל וישנו גם כאב בישיבה שהרגל למטה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מתן! בלי לבדוק אותך וצלום הקרסול לא ניתן לקבוע מהו היקף הפגיעה, כמו כן ייתכן ויידרשו בדיקות דימות נוספות. בכל מקרה קשה להאמין שתוכל להיחשף למאמצים גופניים ברגל בתקופה הקרובה. בברכה