שברי תלישה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בעקבות נקע בקרסול נשלחתי לעשות CT בכף הרגל והקרסול מכיוון שהכאבים לא חלפו. בתוצאות ה CT נכתב "שני פרגמנטים גרמיים קטנים באורך עד כ - 4.5 מ"מ באיזור הסינוס טרזי מימין עם הסננה רקמתית סביבם - שברי תלישה? מלווים סינוביטיס/שינויים פיברוטים בסינוס טרזי". מישהו להסביר לי בצורה פשוטה מה זה אומר ומה צפוי להיות הטיפול?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל! קרוב לוודאי מדובר בפגיעה ישנה. יש צורך בהתיעצות עם אורטופד כף רגל וקרסול לגבי המשך הטיפול. עם זאת ייתכן ותידרש התערבות ניתוחית ( SINUS TARSI DEBRIDEMENT) בברכה