קביים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשבועיים וחצי שברתי את הקרסול וכמה עצמות בכף הרגל. אני מגובסת עד הברך ומתניידת עם כסא גלגלים. אני רוצה להיעזר בקביים, והשאלה היא איזה סוג קביים ואיך להשתמש בהם. וכן -מה העמדה לגבי הליכון? לגבי ישיבה בכסא גלגלים, מותר לעשות תרגילי התעמלות לישבן ולשרירי הרגל העליונים? תודה
שלום נימי! ככל הנראה הומלץ לך הליכה ללא דריכה על הרגל הפגועה. במידה ואת מסוגלת לנוע עם קביים, זה בהחלט יותר טוב מהליכון. הייתי ממליץ שימוש בקביים קנדיות, בכל מקרה יש צורך להיעזר בפיזיותרפיסט על מנת ללמוד הליכה בטוחה עם קביים. לגבי תרגילי התעמלות - יש מקום קודם כל להיוועץ באורטופד המנתח שלך. בברכה