קרע בפרונאליים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני שבוע וחצי במהלך ריצה הרגשתי כאב בשוק הקדמית (כמו כאב שרירים). הפסקתי את הריצה וראיתי שיש מעין בליטה/נפיחות בשוק הקדמית (למטה). כעבור יומיים הלכתי לאורטופד שאמר שקרעתי את הפרונאל בגלל עומס יתר. המליץ על מדרסים, מנוחה מספורט במשך 3 שבועות (אך לא מנוחה כללית) וטיפול באתופאן במשך 10 ימים. עברו 10 ימים ואין שינוי בנפיחות. אציין גם שאין כאב רק תחושת אי נוחות באזור. שאלתי - האם זהו הטיפול המתאים? האם יש צורך בבדיקה/אבחון מעמיק יותר? תודה מראש
שלום סיגל! קשה לי להאמין שבאמת קיים קרע מלא של גידים פרונאליים בעקבות מאמץ גופני, בכל מקרה הייתי ממליץ לעבור בדיקת אולטרסאונד כצעד ראשוני. תהיהי במעקב אורטופד כף רגל וקרסול ותמנעי ממאמצים גופניים ברגליים. בברכה