סינוס טרסי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני 10 חודשים חבלה בקרסול שמאל כתוצאה מנחיתה על הצד החיצוני של הקרסול (מגובה מטר וחצי). בתחילה אמרו "נקע". שני שברים קטנים בצד החיצוני (אובחנו אחרי חודשיים וחצי), קרע חלקי ATFL. כאבים חזקים, יציבות לא טובה, רגישות, רגישות בהליכה על משטחים לא ישרים וכו'. פיזיותרפיה עם תוצאות חלקיות ביותר. זריקה לפני חודש וחצי בATFL לא עזרה. לפני שבוע מומחה כף רגל וקרסול איבחן: תסמונת סינוס טרסי. הייתי שמח לשמוע מהמומחים אלו המלצות (כולל רפואה משלימה אם יש) יש לכם במקרה זה לפני האופציה הניתוחית. תודה מראש ושבוע טוב.
שלום תומר, בהנחה שהאבחנה היא באמת ת.סינוס טרסי יש לטפל במדרסים, התאמת פעילות גופנית וטיפול אנטידלקתי כולל זריקות סטרואידים למקום. ניתוח כשכלו כל הקיצים בברכה