כאבים משריר תפוס בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחרונה התחלתי לנעול נעלי עקב גבוהות במשך שעות רבות במהלך היום ולאחר מכן,בזמן שאיני נועלת נעליים אני "חוטפת" מעיין עיוות\כאב שמרגיש כמו שריר תפוס בצד התחתון של כף הרגל, ואני לא מצליחה לשחרר אותו למשך כמה דקות אלא רק לאחר עיסוי קל של הכף רגל. חשוב לציין שהכאב\עיוות המדובר קורה לעיתים רחוקות,כלומר אין כאן כאב אחיד\כרוני. שאלתי היא האם הכאב מופיע מההליכה בנעלי עקב? (הלכתי עם נעלי עקב בעבר, ומעולם לא היו לי הכאבים). או שאולי יש כאן בעיה של חוסר בויטמינים ומינרלים שגורם להתכווצות השרירים? כגון חוסר במגנזיום?
שלום עדי! ככל הנראה הבעיה נובעת מעומס על כף הרגל מנעילת נעל עקב . תנסי להימנע מנעלי עקב גבוהה. במידה והתופעות תמשכנה - פני לבדיקת אורטופד כף רגל בברכה