כף רגל חמה לאחר ניתוח בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שברתי את הקרסול השמאלי ועברתי ניתוח ואחריו עוד ניתוח הוצאת בורג, ההחלמה מהניתוחים מעולה חזרתי לשגרה מלאה ללא כאבים. בימים האחרונים חזרתי להתאמן בחדר כושר בעיקר הליכון וקצת אימצתי את הרגל והתחיל לי גלי חום ברגל הפגועה. האם זה קשור והאם אימצתי את הרגל מדי? בלי שום קשר נעשתה בדיקת סכרת ו HbA1C שיצאו תקינות.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דני! בהחלט ייתכן שבעקבות שני ניתוחי קרסול תרגיש שנויים כולל הופעת גלי חום באזור הניתוחי לאחר מאמצים. ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול ולהמשיך בשגרה. בברכה