שבר במסרק החמישי בכף רגל ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כמעט 3 חודשים שברתי את המסרק החמישי בכף הרגל . לפני שבוע וחצי הייתי בביקורת והאורטופד המומחה אמר לי שיש 50% איחוי ושאני יכול לעבור לדריכה מוגנת(לפני זה הייתי עם מגף אורטופדי) השאלה שלי היא אם זה סימן טוב שיש חצי איחוי ..זה לא הרבה זמן יחסית לשבר מהסוג הזה ? התחלתי פיזותרפיה ואני מרגיש טיפה כאבים לא משהו חד או מגביל זה לגיטימי ? שאלה אחרונה היא מתי בערך אפשר לחזור לפעילות ספורט אחרי שבר כזה ?
שלום אבי! לוקח כ 6 שבועות לצורך איחוי ראשוני של השבר במסרק. במידה ואתה לא סובל מכאבים ניתן להתחיל חזרה הדרגתית להליכה ובהמשך לפעילות גופנית. ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה