שבר בבוהן בכף רגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חמישה חודשים אובחנתי בשבר בבוהן ברגל השמאלית, טופלתי כאשר שמו לי קיבוע ולאחר תקופה קצרה הורדתי את הקיבוע עכשיו לאחר התקופה שהיה לי שבר אני כל הזמן מרגיש כאבים במיוחד שאני משחק כדורגל או עושה ריצות ובנוסף יש לי כמו נפיחות בבוהן שהייתה שבורה,יש הבדל בין הבוהן שהייתה שבורה שהיא טיפה נפוחה ועקומה לבין הבוהן ברגל הימנית שהיא ישרה. פניתי לביקור רופא ושם עשיתי צילום וכמובן שאין לי שבר הרופא שם טוען שאולי יש לי דלקת/זיהום וקיבלתי הפניה לאורתופד, מכיוון שיש לחץ יקח לי טיפה זמן לראות אורתופד בצבא, אז רציתי לקבל חוות דעת אולי מה יכול להיות לי בבוהן כרגע או איזה טיפול אני אצטרך, תודה.
שלום אדיר! במצבך יש מקום לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול ( בטח ובטח לא במסגרת מוקד של ביקור רופא ! ) בברכה