לאחר שבר בקרסול מידע על החלמה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שברתי את הקרסול בתאריך 17.2 ומאז הייתי עם גבס קל עד יום חמישי שעבר שהורידו לי אותו מהרגל סכ 7 שבועות מגובס. רציתי לדעת כמה זמן עד שהנפיחות תתחיל לרדת לי? הרגל רוב הזמן מורמת כי מתי שאני עובד על קביים הרגל ניהית אדומה מתי להתחיל לעמוד על הרגל ולתרגל הליכה? תוך כמה זמן אני יחזור לשיגרה לעבודה ? יש דרכים ליעל את החלמה ליותר מהירה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מאור! אני ממליץ לך להיות במעקב צמוד של אורטופד כף רגל וקרסול, כדי גם להתחיל בתהליך שיקומי פיזיותרפי. בד"כ לאחר 7 שבועות קיבוע בגבס ניתן כבר להתחיל דריכה חלקית בשלב ראשון ומעבר הדרגתי לדריכה מלאה על הרגל. בברכה