פענוח תוצאות בדיקת סיטי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי להבין את פשר התוצאות שקיבלתי מצילומי הסיטי אחרי 8 שבועות עם שבר במסרק 4: בהשוואה לצד שמאל מודגמים סימני אוסטאופורוזיס ניכרת בעצמות ה-mid foot מודגמת קו שבר זעיר באספקט לטראלי של הקונאיפורמי האמצעי מודגמת דפורמציה קלה מאוד של הקונאיפורמי האמצעי הקונאיפורמי המדיאלי שמור הקובואיד שמור מודגמת דפורמציה ניכרת של בסיס המסרק הרביעי , כנראה על רקע שבר מודגמת דפורמציה קלה יותר של בסיס עצמות המסרק 2 ו-3 בחלון רקמה רכה מודגמת בצקת תת עורית ניכרת סביב הקרסול וכף הרגל אין עדות ל-ocd
שלום נעמי! השברים ( ויש מספר שברים ) בשלבי ריפוי. פני בהקדם להערכת אורטופד כף רגל וקרסול והחלטה על המשך הטיפול ( פיזיותרפיה וכו' ) בברכה