שבר בכף רגל ימין לפני יומיים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני יומיים נפלתי , בצילום במוקד נכתב :הודגם שבר ללא תזוזה בבסיס של 5 MT. האם אפשר להימנע מגבס ולהגן רק בעזרת גרב אלסטית? הנני סובלת מקרישיות יתר ובעבר (שבר בקרסול לפני 8 שנים) בטיפול בגבס נוצרה פקקת. כמה זמן לוקח לאחות שבר כזה? ומה עליי לעשות בהמשך? תודה
שלום פאולינה! בחלק מהשברים בבסיס עצם המסרק 5 ניתן אכן להימנע מקיבוע בגבס ולהמשיך טיפול עם מגף שברים או אף חבישה אלסטית, הכל תלוי בסוג השבר. על כל פנים ולאור מצבך במידה ואת מקובעת בגבס עליך לקבל טיפול במדללי דם ! ממליץ לך בהקדם האפשרי להיבדק ע"י אורטופד כף רגל וקרסול לצורך החלטה על אופן המשך הטיפול ובמקביל לפנות לרואפ משפחה לקבלת טיפול במדללי דם למניעת פקקת ורידים עמוקים. בברכה