דורבן בכף רגל ימין וכאבים מזה כשנה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת כשנה מכאבים בכך רגל ימין. האורתופד אמר שזה דורבן. ניסיתי דיקור, תרופות אנטי דלקתיות, מדרסים, אך שום דבר לא עוזר. הדבר היחיד שעזר לי לתקופה קצרה זו זריקה שקבלתי בכף רגל. הכאבים עזים ומשפיעים על כל היציבה של הגוף. הכאבים אינם רק בדריכה בבוקר, אלא במשך כל היום ואף בשכיבה ובמנוחה. התחלתי טיפול פיזיותרפיה, אך לצערי, בינתיים ללא הקלה. אני מרגישה חוסר אונים. איכות החיים שלי נפגעה. קשה לי לעמוד או ללכת. אשמח להמלצתכם או להפנייה למומחה כך רגל מעולה שיכול לסייע לי. תודה!
שלום לילי! בהחלט את צריכה להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות כגון אולטרסאונד כפות הרגליים ואולי אף מיפוי עצמות. היום קיימות שיטות טיפוליות יעילות לבעייתך לרבות ביצוע ניתוח זעיר פולשני במידת הצורך. בברכת החלמה מלאה