כאב ואולפוס ברגל מה לעשות?

דיון מתוך פורום  כף רגל וקרסול

27/09/2012 | 14:51 | מאת: רמי

שלום רב מזה שנה ויותר סובל מאולפוס ודורבן קטן הכאב מחמיר במיוחד בעת שינה בלילה,או לעיתים בזמן מנוחה לעיתים יש תחושת עיקוצוצים.עשיתי טיפולי פיזותרפיה,ורפסולוגיה ללא כל שינוי,כמו גם דיקור,אני הולך עם מדרסים,ויעיל רק בהליכה. קיבלתי כדורים להקלה,אם כך מה מומלץ לעשות? זכור לי,שהכאב ואי הנוחות החלו לאחר מכה באצבע ימין בבית,האם יש קשר? כמו כן לעיתים יש תחושה של הליכה על זכוכית האם זה יתכן?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רמי! קודם כל אני ממליץ לך להמשיך שימוש קבוע במדרסים המותאמים לעוות המבני שיש לך בכף הרגל. בנוסף כדאי להיות במעקב וטיפול אורטופד כף רגל וקרסול ( לא רפלקסולוג, לא מדקר סיני וכו' ) אני מאמין שטיפול מקצועי יעזור לך בברכה

14/01/2013 | 22:41 | מאת: אהוד-דורבן קליניק

שלום רב חבלה בכף הרגל יכולה לגרום לזעזוע באזור ולאחר מכן לדלקת ב plantar fascia – דורבן העקב . נכון להיום ישנן מספר שיטות המנסות להקל על הכאב בדרבן העקב : פיזיותרפיה, גלי הלם ,מדרסים , הזרקת קורטיזון לכף הרגל (לרוב מאפשרת הקלה זמנית בלבד), אך הטיפול היעיל והמוצלח ביותר הינו הטיפול בלייזר רך . לפרטים נוספים ודרכי טיפול : 03-6829050 אהוד מ. www.dorban-clinic.co.il

מנהלי פורום כף רגל וקרסול