נקע בקרסול דרגה 2 חודשיים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 36 נקעתי קרסול שמאל לפני כחודשיים ממכה חזקה מאוד מגובה בערך ממטר. היה לי סד גבס לשבוע ימים והוסר- ושטף דם תת עורי שעבר. התחלתי טיפול פיזיותרפיה ועד כה הייתי פעמיים לא מרגישה שינוי נעשה אולטרסאונט ותרגילים לביצוע . עדין ישנה נפיחות בפתישון ומאוחרנית...קשה להסביר אבל יש כאב מציק כזה בהליכה כמו לחץ וקושי בעליה וירידה במדרגות ..בערבים טיפה יותר כואב ונפוח איני לוקחת משכבי כאבים... הליכה לא ממש רגילה-מעט צולעת אציין כי אני רזה ושברירית בכפות הרגליים .. נאמר לי בפזיותרפיה שזה בסדר ואין צורך בעוד צילום או משהו ..זה יעבור .? נעשה גם צילום לאחר הוצאת הגבס ונאמר לי ללכת דריכה מלאה תודה רבה
שלום רב! אני ממליץ לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול להערכה מחודשת והחלטה על המשך טיפול, ייתכן ונדרש המשך בירור הדמייתי ( אוטרא-סואנד או אף MRI ) בברכה