נקע בקרסול כף הרגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, נקעתי את הקרסול ברגל שמאל לפני 4 שבועות מנפילה קשה במפתיע יחפה קיום חל שיפור ואני צולעת וכאב נסבל אבל לא יכולה ללכת מרחקים..מנסה ללכת קצת .. בלילה מתנפח לי מעט (בצקת) זה הגיוני לפרק הזמן שעבר? עדין גם יש לי שטף דם פנימי בתחתית כף הרגל.. אודה לתשובה תודה רבה בת 36
שלום הלית! עדיין הגיוני שיש נפיחות וכאבים במאמצים. אני ממליץ לך להשלים טיפול פיזיותרפי אינטנסיבי לשיקום תפקודי של הקרסול. כמובן שאת צריכה להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול בברכה
היי, תודה על תשובתך.. כבר יש ממש,שיפור כואב לי מידי פעם..עדין צולעת מעט..אורטופדים שהייתי 3 במספר אף אחד מהם חא הביא לי פיזיותרפיה לעשות.