הריון חוץ רחמי
דיון מתוך פורום תרומת ביציות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, כתבתי לך בעבר ורציתי לשאול כמה שאלות: 1. האם הריון חוץ רחמי בבטא 2000 שהיה בחצוצרה ימנית וטופל במטרטוקס פוגע בחצוצרה? 2. אם לא פגע האם יש סיכוי שיקרה שוב בגלל חצוצרה ימנית? 3.הבטא שלי 25 נכון לאתמול , מתי ניתן לשוב לקיים יחסי מין? 4. האם תהיה לי בעיה להיכנס להריון באופן טבעי והאם אני יכולה להתחיל לנסות מהביוץ של חודש ינואר(אני מעריכה שזה יהיה בסוף ינואר תלוי מתי אקבל מחזור). 5. האם צילום רחם יכול לפתור את הבעיה במידה והחצוצרה סתומה? תודה ואני גם רוצה לקבוע אצלך תור במרפאה :) המשך יום מקסים.
1. לעתים. 2. כן. בערך 15%. 3. ברגע שיפסק דימום, אם היה. 4. בד"כ ממליצים להמתין 3 חודשים לאחר קבלת מטוטרקסט. 5. לא, אבל הוא יכול לסייע בהערכת מצב החצוצרות. בהצלחה.
קיהלתי מטרטוקסט ב20/11 אז אפשר לנסות מה 20/2 ?