מעי קצר,יעוץ
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב.אני בחור בן 51 .חולה בקרוהן קשה 15 שנים,עברתי 2 ניתוחים מסובכים,בהם נכרת המטר העליון לפני 12 שנים.ועוד ניתוח בו נכרתו 70 סמ כולל הטרמינל אילאום,והמעי הדק הושק למעי הגס הימני.נותרו לי מטר ו40 סמ.שממש בקושי מתפקדים.אני ניזון ממודולן.גופי פיתח נוגדנים גבוהים ליומירה(30)וכיוון שהגסטרו שלח בדיקת נוגדנים.כשמצבי החמיר מאד.מין הסתם נגרם לי נזק רב בשנתיים שהזרקתי כל שבוע.אני מאד קרוב לחיים ללא מעי דק...והוצע לי רמיקייד פורינטול.האם לדעתכם יש סיכוי כלשהו שהרמיקייד יהיה יעיל למצב שפרטתי??אודה על תשובה כנה.גם אםהיא קשה.
לקריאה נוספת והעמקה
כן