טיפול בריפלוקס לרינגופרינגיאלי
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אמנם לא בנושאי מחלות דלקתיות, אבל בהיעדר פורום גסטרו פעיל אנסה לשאול כאן. אני בן 35, סובל מתחושת גוש צמיג בגרון, במיוחד בשעות אחהצ והערב. בדיקת גרון: אודם ניכר בקומיסורה אחורית. גסטרוסקופיה: בקע סרעפתי. יש לציין כי כמעט ןלא סובל מצרבות קלאסיות. ניסיתי לוסק, לנטון ונקסיום לתקופות קצרות והן לא עושות לי טוב. שמעתי על תרופה בשם קונטרולוק, מה ההבדל בינה לבין הנ"ל והאם באופן עקרוני היא יכולה להוות אלטרנטיבה מתאימה למצבי? תודה
שלום רב קונטרולוק היא תרופה מאותה קבוצת תרופות לה שייכות שאר התרופות שניסית. עיקרון הפעולה דומה אך לעיתים מטופלים מגיבים לתרופה מסויימת מאותה משפחה ולא לשאר כך ששווה לנסות. צריך להבין למה הכוונה שהתרופות שניסית אינן מתאימות לך, אולי הנסיון היה קצר מידי או המינון לא מתאים ולכן אולי שווה נסיון חוזר בהצלחה ד״ר שניר