בדיקת MRE לאחר קפסולה
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,ביצעתי בדיקת קפסולת עבירות בבילינסון שלא יצאה עד הסריקה וב24 שעות שלאחריה,לפיכך הופנתי לmre בשיבא לבירור,אך בטופס הזימון רשום שאין לבצע אם לאחרונה נבלעה קפסולת דמה שלא יצאה,מהו משך הזמן שיש להמתין עד שתקין לבצע mre? האם חודש זה בסדר? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, קפסולת עבירות מתחילה להתמוסס לאחר 72 שעות במידה ולא יצאה מהגוף, כך שחודש קרוב לוודאי מספיק. ניתן לוודא שאכן יצאה ע״י צילום בטן או סקירה חוזרת ע״י הגלאי במכון הגסטרו. בהצלחה, ד״ר יפעת שניר