נימול בפנים וכבדות בפה.
דיון מתוך פורום שבץ מוח ומחלות כלי דם של המוח
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני בת 41, בריאה ב''ה, מלבד תת פעילות בלוטת התריס, לאחרונה אני חשה בצד ימין בפנים תחושת רדימות (אך אין איבוד תחושה), מרבית התחושה היא נימול בלחי, בחלק העליון לצד העין.. יש לציין שלעיתים אני חשה גם כבדות מסוימת בפה, אולי בלשון (קשה לי בדיוק לזהות את התחושות). הנימול לעיתים נפסק אך התחושה הכללית לא נעלמת כליל. האם זה מדאיג? מה עלולה להיות המשמעות? תודה רבה.
על פניו לא נשמע מדאיג אבל בכדי להעריך תלונות כאלה צריך להיבדק ע"י נוירולוג ולהחליט האם יש מקום לביצוע הדמיית מוןח