אירוע מוחי חולף או חרדה?

דיון מתוך פורום  שבץ מוח ומחלות כלי דם של המוח

28/12/2020 | 22:44 | מאת: היי עזרה דחופה. בת 25

היי, קרו לי ארבעה מקרים כאלה בשנה האחרונה. כולם משייכים את זה לחרדה. וכל פעם זה מתגבר ומתגבר. אפילו עברתי ct לפני חצי שנה ומצאו לי רק סינוסים. המקרה האחרון היה הכי קשה והוא קרה כמה חודשים אחרי הct, בבקשה תעזרו לי. לפני חודש שכבתי במיטה וראיתי טלוויזיה. פתאום הרגשתי טשטוש ראייה בעין ימין(מן פס כזה) במשך חצי שעה, לאחר מכן היה לי נימול ביד ימין חזק חזק ועבר לכל מיני מקומות בגוף לפי הסדר.. נימולים חזקים רק בצד ימין,חצי גוף ימין. בנוסף אחרי כמה דקות התבלבלו לי המילים (למשל במקום אמא יצא לי אנא) ובנוסף שזה הכי גרוע!! היה לי מן בלק אאוט, שכחתי מה משמעות השעון,לא ידעתי לקרוא שעון, מה זה מספרים, מה זה אותיות.. לא יכולתי להקליד שום דבר בפלאפון.אמא שלי אמרה לי תקלידי לי שם מסוים בפלאפון ולא הצלחתי כאילו שכחתי בפתאומיות את הכל (הסתכלתי על הוילון שלי בחדר ולא ידעתי איך קוראים לזה). כמובן אמא שלי אמרה שזה חרדה ודרשה ממני לישון( במשך חצי שעה שעה הייתי פשוט בבלק אאוט רציני) בבוקר קמתי והכל חזר לקדמותו. כאילו כלום לא קרה. זהו זה המקרה. תוכלו לעזור לי בבקשה? זה רק מוכיח לי שזה אירוע מוחי חולף בחיים לא הרגשתי הרגשה כזו. איבוד זיכרון תוך שנייה. מה שכן עכשיו אני מרגישה חלשה וסתום לי הראש ויש לי צליל של רוח באוזן וצפצופים. האם זה קשור למקרה? תודה ואם זה משהו מסוכן מה עושים ולאן פונים שיעזרו לי? הייתי כבר לפני חצי שנה אצל רופא נוירולוג והוא הפנה אותי לct. האם זה קשור לחרדה פתאומית? או שזה מן אירוע?

האירוע בהחלט נשמע דרמטי והוא יכול להיות אירוע מוחי חולך / מיגרנה או בסבירות נמוכה פעילות חשמלית בלתי תקינה שגורמת למאין פרכוס. דרושה הערכה נוירולוגית מסודרת עם הדמיה מוחית והדמיה דל כלי דם מוחיים.

29/12/2020 | 19:10 | מאת: שאלה

ולשלול את הכיוון לחרדה? כי הרופא המטפל שלי אמר שזה חרדה

לא ניתן לשלול חרדה. ניתן לשלול בסבירות גבוהה סיבות אחרות וזו מטרת הבירור

06/01/2021 | 23:59 | מאת: היי זאת שוב אני :)

היי דוקטור. הלכתי לנוירולוג מומחה הוא נתן לי לעשות mri ו- eeg . האם זה מספיק? כי רשמת הדמייה של כלי דם מוחיים. מה זה אומר?

CTA ראש וצוואר להגיע לנוירולוג מומחה לשבץ מוחי להערכה עם דיסק הMRI והCTA

07/01/2021 | 20:21 | מאת: טל מרקוס

אבל המומחה לא נתן לי את זה . רק mri וeeg . האם לבקש?

מנהלי פורום שבץ מוח ומחלות כלי דם של המוח