מבקשת עזרה בבקשה לבת שלי בת 10

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה ואכילה רגשית

02/04/2018 | 17:41 | מאת: ליאת

שלום ילדה בת 10 עם משקל של 100 קילו ניסינו דיאטות של קופת החולים לא עזר וגם תורים ארוכים מאוד בין תור לתור. לילדה יש מאמנת כושר אישית אך ללא שינוי . לילדה אין בעיה בבלוטת התריס. אני זקוקה לעזרה בבקשה אני מרגישה שאני מאבדת את הילדה שלי . הילדה שלי סובלת מבחינה חברתית וזה משפיע אליה מבחינה נפשית ולימודית ועוד .... הילדה כל הזמן רעבה ואוכלת בכמויות גדולות יחסית לגיל שלה בבקשה תעזרו לי מה אני צריכה לעשות ?

לקריאה נוספת והעמקה

ליאת שלום רב, אני חשה במצוקה הרבה בה את נמצאת. אני יכולה להתייחס לשאלתך כמובן אולם חסרה לי אנפורמציה חשובה. האם לא הצלחתם לווסת את פעילות בלוטת התריס בעזרת תרופות? ואם הפעילות של הבלוטה מאוזנת האם ישנן סיבות רגשיות נוספות שיכולות לגרום לאכילה רגשית? אני רוצה להזמינך להתקשר אלי טלפונית ואנסה לסייע לך כמיטב יכולתי. רינה 052-4491234

19/07/2018 | 10:28 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

לטפל בילדים בגיל של הבת שלך ללא מסגרת תמיכה רחבה, עבורה ועבור המשפחה, זה לא עניין פשוט. בהתאם למקום מגורייך, וגם אם נשמע שקיצוני, הייתי ממליצה לך לפנות לתה"ש מחלקת הפרעות אכילה לנוער או לבי"ח שניידר. אני לא אומרת שיש לבת שלך הפרעת אכילה, אבל פגישת אינטייק באחד המרכזים יכולים לתת לך מגוון רחב של אפשרויות טיפול לבת שלך. נשמע שהבת שלך צריכה מסגרת יותר אינטנסיבית.

מנהלי פורום הפרעות אכילה ואכילה רגשית