דופק מהיר במנוחה שקורה לי

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיה - מבוגרים

04/03/2019 | 16:03 | מאת: ליאור

שלום לך דוקטור הרבה פעמים במנוחה הדופק שלי עובר את ה100 יכול ליהות 108 120 104 וכו' מדדתי באותם רגעים אציין שעשיתי את מירב הבדיקות הבסיסיות הכול תקין בדיקות דם רגילות כימיה בדם ועוד בדיקות אקג שעשיתי אבחן שהדופק הוא טכיקרדיה למדתי כבר ליהות אם זה בשלושה חודשים האחרונים זה קורה דיי הרבה, מה אני עושה יש לזה פיתרון ? כי שהייתי אצל קרדיולוג ושאלתי אותו על כדורים להורדת דופק הוא אמר שאני לא צריך.. יש פיתרון לדופק מהיר שבא במנוחה הרבה פכמים ועובר ת100 ? למרות שהוגדר כסינוס ולא נמצאה הסיבה אין אנמיה תריסיות וכו'

לקריאה נוספת והעמקה
04/03/2019 | 16:08 | מאת: ליאור

שוב שלום דוקטור נזכרתי להוסיף זה מסוכן ? כמו שאמרתי בשלושה חודשים האלה לא כול יום אלא כול כמה ימים הדופק עולה מ100 עד 130 הלב פתאום יכול לפעום מהר ממש ולהגיע למהירות שתגרום למשהו בגוף ?

זה לא בריא אבל לא מסוכן. צריך לחפש סיבה למה הדופק עולה במנוחה.

07/03/2019 | 18:11 | מאת: ליאור

שלום רב לא נמצאה שום סיבה לדופק המהיר תריסיות דם אקג צלח ועוד תקין לאחרונה. לפני כמה שנים עוד בדיקות שקשורות ללב והיו תקינות ארגומטריה,אקו,הולטר, המהירויות הוגדרו כקצב תקין אך מהיר טכיקרדיה. קרדיולוג גם לא המליץ לי על כדורים או משהו בכול זאת זה האופציה היחידה כדורים להורדת הדופק ? כמו שצצינתי זה לא כול יום אבל קורה שזה 100 ויכול ליהות 120 הממוצע 88, הבנתי ממכם שיש משהו שאם לא נמצאה סיבה לדופק מהיר שנקרא - INAPROPRIATE SINUS TACHYCARDIA בכול זאת אם אין סיבה יש מה לעשות ? אם זה לא בעיה ללבבית או בעיה אחרת. שדיברתי אם קרדיולוג הוא בכלל לא דיבר על כדורים וכאלו.. הודה לתשובתך.

הקרדיולוג לא דבר על כדורים כי אין הכרח לטפל אם הדופק כל הזמן גבוה , וההרגשה לא נעימה - ניתן להאיט את הדופק עם כדור.

מנהל פורום קרדיולוגיה - מבוגרים