תנאים ללימודי רפואת שיניים אוקטובר 2011

דיון מתוך פורום  לימודי רפואת שיניים

10/10/2010 | 20:32 | מאת: מיכל

ברצוני ללמוד רפואת שיניים באוניברסיטת ת"א, הבנתי שהתנאי קבלה מאוד גבוהים אך לא חשבתי שעל מנת להתקבל עליי לבוא עם רקע של כימייה ביולוגיה פיזיקה ומתמטיקה 5! בהנחה והגברתי בתיכון ביולוגיה ומתמטיקה 4יח' האם עליי ללמוד את כל שאר הנושאים ולשהשלים בגרויות אלו? זה לא מאוד מוגזם? בנוסף, טרם עשיתי פסיכומטרי, הבנתי שאם לא מקבלים 750 אין למה להגיש מועמדות. אודה לכל מי שיוכל לתת לי מידע בנושא ולעודד אותי=) תודה מראש, מיכל.

לקריאה נוספת והעמקה
16/10/2010 | 12:19 | מאת:

אינני מעורב כיום בנתוני הקבלה הדרושים כדי ללמוד רפואת שינים ,אני לא הייתי מתקבל היום וספק אם הייתי נרשם כיום למקצוע הנמצא על סף הלאמה ביוזמתו של סגן השר לענייני בריאות ועוד היד נטוייה .

15/12/2010 | 20:45 | מאת: דניאל

היי מיכל..אני גם רוצה להתקבל לרפואת שיניים והסתכלתי בתוכן ההודעה שלך וראיתי שמצבנו זהה. גם אני הרחבתי ביולוגיה ויש לי מתמטיקה ברמת 4 יח"ל. אם יש לך איזה הערה או שענו לך תעדכני אותי. תודה (:

14/05/2011 | 19:57 | מאת: מועמדת לרפו"ש

לפי מה שרשום באתר, אין בכלל בעיה עם זה שאין לך 5 יח' לימודים במקצועות ביולוגיה ומתמטיקה. הסכם, שמורכב מממוצע הבגרויות והפסיכומטרי הוא זה שקובע. אלו הם תנאי הקבלה מאתר האוניברסיטה: תעודת בגרות מלאה היא תנאי קבלה לאוניברסיטה למעט מקרים מיוחדים. תעודת הבגרות חייבת לענות על כל הסעיפים הבאים: 1. 20 יחידות לימוד לפחות. 2. בחינת בגרות במתמטיקה ברמה של שלוש יחידות לפחות, בציון 55 3. בחינת בגרות באנגלית (או צרפתית) ברמה של ארבע יחידות לפחות, בציון 55 לפחות. מועמדים שנבחנו בבחינות הבגרות לעולים רשאים להיבחן בשפה אחרת בארבע יחידות לפחות ועליהם להשיג ציון 55 לפחות. 4. בחינת בגרות במקצוע מוגבר (רמה של ארבע יחידות לפחות, בנוסף על מקצוע השפה המפורט בסעיף 3 לעיל). בחינה זו יכולה להיות בכל מקצוע שהוא, גם אם הוא אחד ממקצועות החובה (מתמטיקה למשל). 5. בחינת בגרות אחת לפחות במקצוע כללי, כנדרש על ידי משרד החינוך והתרבות. בחינה זו תהיה ברמה של שתי יחידות לפחות. מי שנבחן במקצוע כללי ברמה של ארבע יחידות ייחשב גם כעומד בדרישה שבסעיף 4 לעיל. מועמדים שלמדו לימודים אקדמיים קודמים ותעודת הבגרות שלהם אינה עונה על סעיף זה רשאים להגיש למשרד הרישום והקבלה בקשה לפטור.