רופאה כעתודאית

דיון מתוך פורום  לימודי רפואת שיניים

29/03/2010 | 16:58 | מאת: אפשרות לעתודה

שלום דוקטורים! ארצה לעסוק בפלסיטקת רפואת השיניים והייתי רוצה לדעת האם מוקצת לתחום הפלסיטקה ברפואת השיניים התמחות משלו?אם כן, כמה זמן עורכת ההתמחות (לאחר 6 שנות הלימודים שכוללות לימודים והתמחות כללית). ובמידה ואהיה עתודאית,האם ההתמחות של הפלסטיקה ברפואת השניים תוכל להעשות על זמן השירות?והאם אקבל מאותה ההתמחות רווח כספי? בנוסף כפי שנאמר לי,המקום היחיד ללמוד בו כעת הוא אוניברסיטת ירושלים, והבנתי שלוקח 3 שנים של לימודים תיאורתיים במקביל לרפואה הכללית, ורק אז מתחילה ההתמחות ברפואת השנייים(שגם נערכת כ- 3 שנים. אז הייתי רוצה לדעת האם ה-3 שנים של ההתמחות הכלללית נעשות באזור מרכז הארץ?ולא מוכרחות להיות בירושלים. (כי אני מאזור רעננה-כפר סבא). ובמידה ותיפתח אוניברסיטת ת"א לרפואת שיניים לאחר שאתחיל את לימודי באוניברסיטת ירושלים, האם אוכל לעבור להמשך הלימודים בת"א? תודה מראש...וחג שמח!!!

30/03/2010 | 09:19 | מאת:

עד כמה שידוע לי אין תחום התמחות בפלסטיקה של שיניים .מי שעוסק בתחומים חופפים לזה הם המומחים לכירורגיית פה ולסת והמומחים לשיקום הפה העובדים עם המחלקות הכירורגיות השונות ומכינים עיניים תותבות וחלקי פנים משוחזרים לאחר כריתות מסיביות עקב גידולים ולחילופין המומחים לרפואת הפה בבית החולים .אם לתחום זה את מתכוונת ללכת מחכה לך תקופה של 12 שנים ומעלה של לימודים ואז תצטרכי לבחור בתת מומחיות שציינת שבה השמיים הם הגבול אך יש בה מקום למתי מעט המשוגעים לדבר! לא נותר לי אלא לאחל לך בהצלחה!!

30/03/2010 | 21:47 | מאת: אפשרות לעתודה

תודה על ההצלחה בכל אופן... אז כנראה שהתכוונתי לאסטטיקת השיניים- כל נושא ההשתלות ועיצוב השיניים... כמה זמן זה יקח עד שאעסוק בתחום זה? (הלימודים וההתמחות). ערב נפלא!