מעקף תריסריון

דיון מתוך פורום  שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים

03/07/2014 | 00:53 | מאת: נינה

שלום. אני בת 24, bmi 36.5. יש מחלות נילוות. כולסטרול מאוד גבוה,שומנים בדם,כבד שומני,שחלות פוליציסטיות. כרגע אני כבר לקראת סוף התהליך לקבלת אישור לניתוח. אני מאוד רוצה מעקף תריסריון. האם יאשרו לי? מומלץ לי תריסריון עם bmi כמו שלי והמחלות הנילוות? כול החיים סובלת ממישקל עודף..ירדתי לבד 30 קילו ועליתי חצי..מרגישה שעם ניתוח או בלי כול החיים אפחד ואתמודד עם המישקל...לכן לדעתי תריסריון יוריד ממני את הפחד לתמיד שמתישהו אהיה שוב שמנה.. כי הבנתי שבשרוול כשהוא מתרחב קצת אז עולים עם הזמן וכנל גם מעקף קיבה. עם כבר ניתוח אז אחד ולתמיד. כמו כן,יש איזה רופא עושה תריסריון במרכז שעובד עם מאוחדת? ראיתי רק כאלה בצפון :(

לקריאה נוספת והעמקה

כרופא העוסק שנים במעקב וליווי של אנשים לאחר הניתוחים הבריאטריים השונים אני לא חושב שכדאי לך לרוץ לניתוח זה עם הנתונים שיש לך - ובעיקר גיל ומשקל. לניתוח זה יש הרבה מעלות ומגרעות, ואולי לפני שאת רצה לחפש מנתח תבואי לייעוץ להבין במה מדובר.

04/07/2014 | 15:39 | מאת: נינה

תודה על התשובה. למה אתה לא ממליץ? ואיפה אפשר לקבל יעוץ? מה המגרעות של הניתוח ? חוץ מעיניין הויטמינים לכול החיים והתת מישקל.. פשוט חוששת שעם אעשה שרוול או מעקף קיבה אז אני יעלה חלילה במישקל...במיוחד אחרי לידות בעתיד :)

אני מאד מבין אותך - לגבי מקום הייעוץ: http://www.gastroenterology.co.il/clinics/

מנהלי פורום שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים