טיפול בחולים דמנטיים ב"בידוד"
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לדעת מה קורה באם חלילה חולה דמנטי נדבק בנגיף הקורונה החדש. חולה שלא מסוגל להיות לבד 5 דקות ובוודאי לא בבידוד בבית חולים. האם נגזר דינו או שמאפשרים אשפוז ביחד עם בני משפחה חולים אחרים? האם יש גם אנשים מבוגרים שעברו בשלום את המחלה?
שלום, בהחלט יש אנשים מבוגרים שעברו את המחלה. לגבי השאלה הראשונה, אם בני המשפחה אינה חולים אז לא מתאפשר לשהות איתו, אם יהיה באשפוז בית ומישהו מבני המשפחה ירצה לשהות איתו, אז הוא לוקח את הסיכון על עצמו, ואמור להיות מבודד על שחוזרות תשובות שליליות שך קורונה לאחר שבועיים בידוד ממגע אחר או החלמה של המטופל. אבל בסופו של דבר זה נתון להחלטה של משרד הבריאות בלבד.
אז איזה פתרון מציעה מערכת הבריאות לאשפוז חולים דמנטיים מלבד להרדים ולהרוג אותם?