אולטראסאונד לטיפול בשרירן 7 סמ

דיון מתוך פורום  שרירני רחם - מיומות

16/07/2019 | 06:57 | מאת: רונה

בת 50, מחזור סדיר ודימומים קשים בזמן מחזור עם אנמיה. אבחנה - מיומה 7 סמ. מלבד הדימומים והאנמיה אין סימפטומים נוספים. הפתרון שהוצע לי הוא התקן מירנה על מנת להפחית דימומים ומעקב אחר המיומה. האם לדעתך ניתן להמשיך מעקב ? (ניתוח הוא לא אופציה עבורי בכלל) קראתי על הרבה שיטות לא פולשניות כמו אולטראסאונד ממוקד. האם אתה ממליץ על אולטרה סאונד או שיטה לא פולשנית אחרת?

לקריאה נוספת והעמקה

כפי שציינתי, את ממשיכה לנסות להגיע להחלטות טיפוליות על בסיס המלצות אינטרנטיות ואין זו רפואה נכונה. פורום זה נועד למתן מענה כללי, להבנת תהליכים ושאלות כלליות ולא המלצות טיפוליות. לגבי שאלותיך הנוספות, ולא כהמלצה ספציפית למקרה שלך: א. הטיפול בצנתור לחסימת עורקי השרירן נועד לעצירת דימומים והקטנת שרירנים. ב. הטיפול באולטרהסאונד ממוקד שנוי במחלוקת בין המומחים ותוצאותיו אינן ברורות. בכל מקרה יש לבצע בדיקת MRI מקדימה לבדיקת התאמה ג.

17/07/2019 | 17:01 | מאת: רונה

שלום רב, רציתי בבקשה לשאול את דעתך לגבי טיפולים לא קונבנציונליים לטיפול בשרירן 7 סמ ודימומים קשים בזמן מחזור (בת 50 עם אנמיה). התחלתי לקבל היום עירוי ברזל. מה מבין הטיפולים הלא קונבנציונליים יכול להיות יעיל ? הומאופטיה, דיקור? רפלקסולוגיה? תזונה? או שילוב? תודה רבה

על מרבית הטיפולים הלא קונבנציוניליים שאת אין עבודות מחקר מבוקרות בספרות הרפואית, ועם המוגלובין 8 , והצורך בעירויי ברזל, מדובר בבעיה רפואית של ממש. ונראה שאת ממשיכה לקבל ״החלטות אינטרנטיות״ לבעיה רפואית.

מנהל פורום שרירני רחם - מיומות