אפסס ?{זיהום} בעצם
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מהו זיהום בתוך העצם? וכן דרכי הטיפול.
שלום מ.מ, זיהום (חיידקי בד"כ) בעצם נקרא אוסטיאומיאליטיס, מתפשט לאבר זה מרקמות סמוכות (למשל פצע מזוהם בעור) או דרך זרם הדם, ומטופל ע"י אנטיביוטיקה מתאימה הניתנת בד"כ במשך 4 עד 6 שבועות. הרבה בריאות אפי
אני בת 67, סובלת מאוסטיאומיאליטיס בעצם הירך, 11 שנה אחרי החלפת פרק ירך. מה הטיפול המומלץ והאם יכול להיות שהזיהום נגרם בעקבות הרפס? תודה
גיליתי שצמחה לי גולה מחוץ לפי הטבעת ,מה זה יכול להיות.ומה עלי לעשות.
נפיחות מפי הטבעת עד כמעט האשכים כל הצד הימני נפוחחחח...זה התחיל מגולה ליד הטבעת, לפני חצי שנה עשיתי ניתוח להורדת האפסס באיזור הזה... הפסקתי את הספורט, מנקה כל בוקר את פי הטבעת עד לאשכים בשמפו, להגייאנה, ושום דבר לא עזר,זה חזר לי שוב היום.... אחרי חצי שנה... מה עושים עוד ניתוחחחחח???????