חיידק בהפרשה פרוסטטית - המשך
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום בהמשך לתשובתך המלצת לי על רספרים כפיתרון לבעייה זו ולחייד סטרפטוקוקס בערמונית אך רציתי לדעת האם מוקסיפן טובה גם כן כפיתרון לחיידק זה והאם היית ממליץ על קומבינציה של אנטיביוטיקה שתחסל אותו ?? ( אם בכלל אפשר לחסל אותו??) וכמובן מהו זמן הטיפול המומלץ לחיידק כגון זה בערמונית ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יריב, אני לא הייתי הולך על מוקסיפן אלא (כפי שכתבתי בתשובתי הקודמת) לוקח רספרים (שהוא כבר שילוב של שתי תרופות) לתקופה של מינימום חודש (ואולי אפילו 3 חודשים). הרבה בריאות אפי