כליות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביצעתי בדיקת דם לתיפקודי כליות ונמצא אשלגן גבוה 5.60 אני מקבלת כרגע אנטיביוטיקה עקב דלקת בדרכי השתן וכאבים בגב תחתון כולל חולשה ברגלים - macrodantin האם האנטיביוטיקה הנ"ל מתאימה לנושא הכליות (אשלגן) והאם אני צריכה לעבור אולטרסאונד כליות על מנת לשלול בעיות אחרות בכליות. אודה על התשובה.
שלום ריקי, אם תפקודי הכליות שלך (אוריאה וקראטינין) נמצאו תקינים, ואת אינך לוקחת תרופות המשפיעות על משק האשלגן בגוף - הייתי חוזר על בדיקת האשלגן לפני שהייתי לוקח את התוצאה שצרפת ברצינות. לעצם שאלתך, כשיש הפרעה בתפקודי הכליה מומלץ לא להשתמש במאקרודנטין (ולגבי האשלגן- ראי את הערתי הראשונה). לגבי האולטראסאונד- אם מדובר בזיהום חוזר מומלץ לבצע בדיקה של הכליות ודרכי השתן. הרבה בריאות אפי