חזרת מבוגרים, igM בדם
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני סטודנטית לרפואה וביצעתי בתאריך 9.11 ב.דם לנוגדנים כדי לדעת באילו חיסונים עליי להתחסן. היום פתחתי את התוצאות ובנוגע לחזרת: igG חיובי igM חיובי קראתי שאם יש נוגדני igM סביר שיש מחלה פעילה. האם זה נכון? מה הסיכוי שמדובר בטעות מעבדה? אין לי תסמינים של חזרת (יש לי לאחרונה כאבי ראש ועייפות, אך אין חום כלל ואין הגדלת בלוטות) ייתכן שבגלל שזמן הדגירה הוא כ-25 ימים אני עוד עתידה לפתח תסמינים? מה דעתך? מה עליי לעשות?ייתכן שיש נוגדני igM ואין מחלה בעצם..? תודה רבה
שלום נועה, תוצאת IgM המדווחת כ'חיובית' א י נ נ ה בהכרח מעידה על מחלה פעילה כלשהי (לא חזרת ולא כל מחלה זיהומית אחרת). אני ממליץ לך לשוחח על תוצאות הבדיקות הנ"ל עם הרופא/ה ב'מרפאת הפרסונל' של בית החולים הצמוד לבית הספר לרפואה שבו את לומדת (או המרפאה שם הורו לך לבצע את הבדיקות). הרבה בריאות אפי